Close
Loading...

Обмін та повернення

Загальні умови повернення та обміну товарів

1. Законодавство
Покупець має право відмовитися від отриманого товару і розірвати Договір купівлі-продажу протягом 14 календарних днів з дня отримання товару, не рахуючи дня покупки, за винятком товарів, що не підлягають обміну та/або поверненню відповідно до законодавства.
Повернення та обмін товарів в інтернет-магазині здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

2. Умови повернення або обміну товару 
2.1. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» Покупець може повернути або обміняти товар НАЛЕЖНОЇ якості, якщо:
Він не задовольняє Покупця за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням;
Минуло менше ніж 14 днів з моменту придбання товару;
Вміст посилки не відповідає Замовленню з вини Продавця (порушення асортименту, кількості, комплектності або упаковки);
Товар не використовувався і зберіг свій товарний вигляд (немає слідів використання, не порушена цілісність оригінальної упаковки, товар повністю укомплектований, збережені всі етикетки, пломби і ярлики);
Збережено споживчі якості товару;
Збережено гарантійний талон, технічний паспорт (якщо передбачений товаром);
Покупцем збережений документ, що підтверджує оплату (чек або видаткову накладну) в інтернет-магазині, що знаходиться за адресою jenia.com.ua
Товар не входить до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну/поверненню, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 "Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»", а саме:

1. Продовольчі товари.
2. Лікарські засоби.
3. Предмети сангігієни.
4. Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір.
5. Корсетні товари.
6. Парфюмерно-косметичні вироби.
7. Перо-пухові вироби.
8. Дитячі іграшки м’які.
9. Дитячі іграшки гумові надувні.
10. Зубні щітки.
11. Мундштуки.
12. Апарати для гоління.
13. Помазки для гоління.
14. Гребінці, гребені та щітки масажні.
15. Сурдини (для духових музичних інструментів).
16. Скрипкові підборіддя.
17. Рукавички.
18. Тканини.
19. Тюлегардинні і мереживні полотна.
20. Килимові вироби метражні.
21. Білизна натільна.
22. Білизна постільна.
23. Панчішно-шкарпеткові вироби.
24. Товари в аерозольній упаковці.
25. Друковані видання.
26. Лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).
27. Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом.
28. Вироби з натурального та штучного волосся (перуки).
29. Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування т. д.).
30. Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).
31. Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. 

Перелік товарів, що не підлягають обміну або поверненню є вичерпним.

Продавець не має права відмовити в обміні або поверненні товару, не включеного до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону.

2.2. Згідно ЗУ «Про захист прав споживачів» Покупець може повернути товар НЕНАЛЕЖНОЇ якості, якщо:
Покупець отримав прострочений товар і не використовував його, зберігши товарний вигляд (немає слідів використання, не порушена цілісність оригінальної упаковки, товар повністю укомплектований, збережені всі етикетки, пломби і ярлики);
Покупець отримав товар неналежної якості (виробничий брак, дефекти, фальсифікація). Продавець відповідає за недоліки товару, які з'явилися до моменту передачі товару Покупцеві або з причин, які існували до цього моменту. Відмінність елементів дизайну або оформлення, кольорової гами від заявлених в описі на сайті не є ознакою неналежної якості товару та/або неможливості використання його за призначенням. Справжні кольори товарів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора;
Минуло менш ніж 14 днів з моменту придбання товару;
Покупцем збережений документ, що підтверджує оплату (чек або видаткову накладну) в інтернет-магазині, що знаходиться за адресою jenia.com.ua

3. Права й обов'язки Покупця і Продавця про повернення або обмін товару
3.1. При відмові Покупця від товару в разі проходження правильної процедури повернення товару, з дотриманням усіх законних умов і надання всіх необхідних документів Покупцем, Продавець повинен повернути Покупцю вартість повернутого товару або поміняти його на аналогічний товар.

3.2. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків товару Споживач має право вимагати:

1) Пропорційного зменшення ціни;
2) Безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

3.3. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини Продавця або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, Споживач має право за своїм вибором вимагати від Продавця або Виробника:

1) Повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) Вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з-поміж наявних у Продавця.

3.4. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Покупець має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати Договір і отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це Споживача, який вимагає обміну товару.

3.5. Вимоги Споживача не будуть задоволені, якщо Продавець доведе, що недоліки товару виникли внаслідок порушення Споживачем правил користування товаром або його зберігання.

4. Процедура повернення та/або обміну товару
4.1. Щоб повернути кошти за належної або неналежної якості товару або обміняти його на аналогічний, Покупець повинен відправити Продавцю товар з усіма необхідними документами.

4.2. Покупець повинен узгодити повернення товару з менеджером інтернет-магазину:
1) надіслати лист на електронну адресу [email protected] c з поясненням причини повернення належної якості або коротко описуючи ситуацію про повернення товару неналежної якості, вказати номер замовлення, приклавши фото або відео товару, який Покупець придбав у Продавця і хотів би повернути.
2) зателефонувати за номером +380 (98) 995-04-01

4.3. Покупець повинен відправити товар Продавцю разом з Заявою на повернення, документом, що підтверджує оплату (чеком або товарної накладної), гарантійним талоном, технічним паспортом (якщо передбачений товаром), документом про проведену експертизу щодо встановлення неналежної якості товару за адресою вказаною Продавцем. 

4.3.1. Транспортні витрати у зв'язку з організацією обміну або повернення Товару НАЛЕЖНОЇ якості оплачує Покупець.

4.3.2. Транспортні витрати у зв'язку з організацією обміну або повернення Товару НЕНАЛЕЖНОЇ якості сплачує Продавець.

4.4. Покупець повинен повідомити Продавця, що він здійснив відправку товару на повернення, вказавши номер експрес накладної служби поштової доставки.

4.5. Після отримання посилки співробітник інтернет-магазину повинен оглянути товар на предмет експлуатації та прийняти рішення про повернення грошових коштів або обмін товару на аналогічний. Якщо товар відноситься до технічно складного, Продавець залишає за собою право вимагати проведення діагностики товару в умовах уповноваженого виробником сервісного центру.

4.6. У разі позитивного рішення Продавця на обмін товару на аналогічний, він узгоджує деталі відправки нового товару з Покупцем.

4.7. У разі якщо Покупець повертає товар в неналежній комплектації, або не додано обов'язкові документи, Продавець залишає за собою право відмовити такому Покупцеві в поверненні коштів або обміні товару.

5. Повернення коштів
5.1. При відмові Покупця від товару, з дотриманням усіх законних умов, Продавець повертає йому вартість повернутого Товару протягом 7 днів від дати надходження повернутого Товару на склад Продавця з усіма необхідними документами. Термін повернення грошей за товар може збільшитися, але не може перевищувати 30 днів з дня отримання товару і Заяви на повернення.

5.2. Повернення грошей буде здійснений на карту Покупця, з якої була проведена оплата.

5.3. Повернення грошових коштів вартості товару здійснюється виключно особі, зазначеній у Замовленні товару. У разі якщо Покупець в Замовленні вказав невірні дані, або не надав для повернення грошових коштів потрібні документи, Продавець залишає за собою право відмовити такому Покупцеві у поверненні коштів.

Scroll To Top