Бренд Dermalogica був створений у 1986 році британською косметологинею Джейн Вурванд. Ідея відкриття успішного косметичного бренду прийшла до Вурванд не просто так.
Джейн витратила роки на вивчення та створення унікального продукту, який би діяв локально та ефективно, аби результат було б помітно майже відразу. Кров, піт, сльози та «некомпетентність» мотивували Вурванд створити бізнес з догляду за шкірою, яким користуються у понад 100 країнах світу.
Багатомільйонний бренд продається виключно у місцях, де є ліцензовані спеціалісти з догляду за шкірою. Адже головнафілософія бренду — експерт повинен повністю розповісти клієнту про проблему та її вирішення, таких як гіперпігментація, акне, старіння та чутлива шкіра.
Переваги бренду:
Dermalogica — це про персональний підхід до розв’язання проблеми. Косметика бренду націлена на повноцінне розв’язання проблеми шкіри, а не тимчасове «лікування». Продукти бренду мають багато різних напрямків, які працюють індивідуально та комплексно: вікові зміни, акне, постакне, мімічні зморшки, тьмяність, жирний блиск, недостатнє зволоження — під силу все;
Екологічний склад продуктів. Абсолютно всі продукти не містять мінеральних олій, барвників або штучних домішків. Основний акцент робиться на активні кислоти, вітаміни, колаген та екстракти рослин і фруктів;
Найвища якість продукції. Склад та формула кожного засобу від Dermalogica проходить кілька перевірок щодо відповідності міжнародним стандартам та ефективності дії;
Всесвітнє визнання. Бренд — власник багатьох престижних премій та нагород від професійних спільнот та журналів, серед яких: InStyle, Allure, Marie Claire та багато інших.
Dermalogica — це еталон якості косметичних брендів для дерматологів від дерматологів, який був створений на основі багаторічного досвіду та безупинного розвитку та має світове визнання.